Tuesday 25 October 2011

:)

Assalammualaikum semua :) Sihat . Sihat laa tu kan ? Heheh . Admin harini sebenarnye nak mintak maaf la kat korang kalau admin ada ter-salah bahasa dan tersilap kata . Yelah kan , UPSR nye Result dah nak diumumkan . Admin rasa gementar . Apapaun , doa yang terbaik ya ? . Kalau ada sesape yg terbaca post ni . Doakan saya ya ? Terima kasih . Tahun depan aku akan ke sekolah yang . Alam yang lain ! Entah rasa takut lebuh menguasai diri aku . Aku mungkin tak bersedia lagi . Hurm . Insyaallah , aku akan masuk ke sekolah yang baik-2 . Ok lah sampai disini sahaja entry kali ini ya . Nan tengok tv pulak . Babaii <3 <3 . Wassalam . Much love , Nadiah :))

1 Comments:

At 25 October 2011 at 03:44 , Blogger Nadea :) said...

Bagus !

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home