Monday 28 November 2011

Babaii :))

Assalammualaikum semua :) , Harini nak cakap sikit .Sebelum tu , saya rasa bersyukur sangat sebab UPSR tahun 2011 saya dapat straight A's . Alhamdulilah ;D . Sebenarynye , entry kalini agak lewat sedikit kerana ada masalah dengan berokband ni . Haha # Memang suka buat hal . Mungkin lepas ni saya tak dapat nak update entry baru :( , # Sedih gile ! ,apa boleh buat , berokband tak bayar bil lagi . Hehe .. But , don't worry , sementara sahaja . Dah tak ada apa lagi nak cakap , sorry . Saya tak ada mood :( , nanti jangan lupakan saya ya :)) . Lepas dah bayar bil , nanti update entry baru lagi . Tapi tak sure sangat laa . Haritu , saya pergi temuduga dekat SBPI Selandar . Doakan saya pass ya ! Anyway , gonna miss here <3 , Assalammualaikum

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home